Gyakran feltett Kérdések
0 Jelenleg a kosara még üres.
0 Jelenleg a kosara még üres.

    Jelenleg a kosara még üres.
December 19.-e (hétfő) 24:00 óráig leadott rendelések kiszállítását tudjuk garantálni Karácsony előtt.

Gyakran feltett Kérdések

Kattintson a kérdésre, a válasz megtekintéséhez:

SZÁLLÍTÁSI, FIZETÉSI KÉRDÉSEK

  1. 1. Mennyi idő alatt kapom meg a csomagot?
  2. 2. Mennyi a szállítási díj magyarországi címekre?
  3. 3. Átvehetem a csomagom személyesen is?
  4. 4. Hogyan tudok fizetni?
  5. 5. Küldenek csomagot külföldre is?
  6. 6. Rendelhetek futárnak történő fizetéssel külföldre is?
  7. 7. Van saját személyes átvételi pontjuk?
  8. 8. Fel lehet Önöket keresni személyesen?
  9. 9. Csomagponton, mettől meddig tudom átvenni a csomagomat?

RENDELÉSI KÉRDÉSEK:

  1. 1. Mikor érhető el telefonon a vevőszolgálat?
  2. 2. Kell-e valamit tennem még a rendelés leadása után?
  3. 3. Mikor sikeres a rendelésem?
  4. 4. Hogyan működik a Hűségpont rendszer?
  5. 5. Kapok számlát a rendelésről?
  6. 6. Kérhetem a számlát egészségpénztárra?
  7. 7. Mi történik, ha nem sikerül a weboldalon a bankkártyás fizetés?
  8. 8. Hogyan módosíthatom a rendelésben megadott fizetési módot?
  9. 9. Ha hívom Önöket és nem veszik fel, mikor hívnak vissza?
  10. 10. Munkaidőn kívül, rögzíthetek telefonon rendelést?
  11. 11. Hogyan küldhetek vissza terméket?

TERMÉK KÉRDÉSEK:

  1. 1. Lehetek viszonteladó?
  2. 2. Hol gyártják a termékeket, honnan származnak és milyen a minőségük?
  3. 3. A méhpempőt és a nyers virágport hűtve szállítják?
  4. 4. Mire szolgál a csomagban található "Cryos" tasak?
  5. 5. A termékeik rendelkeznek OGYÉI számmal?
  6. 6. Hogyan tudom kimérni az 1 gramm és 0,5 gramm mennyiséget a Méhpempő kanállal?
  7. 7. Hol találom a Multi kollagén tégelyben az adagoló kanalat?

...........................................................

1. Mennyi idő alatt kapom meg a csomagot?

Magyarországi címekre az átlagos szállítási időnk 1 munkanap.
Európai címekre, a szállítási idő 1-7 munkanap közötti.

2. Mennyi a szállítási díj magyarországi címekre?

GLS futárszolgálattal és Posta Pontra, 25 ezer forint alatt 1300 ft, 25 ezer felett átvállaljuk a szállítási díjat, azaz 0 ft.

MPL (Magyar Posta) futárszolgálattal, 25 ezer forint alatt 1600 ft, 25 ezer felett átvállaljuk a szállítási díjat, azaz 0 ft.

Amennyiben a futárnak fizet, az utánvét összege 400 ft, amit a szállítási díjhoz számolunk hozzá.

Banki utalás, PayPal vagy Barion-al történő fizetés esetén, nincs utánvételi díj.

3. Átvehetem a csomagot személyesen is?

Igen, Posta ponton és GLS ponton.

4. Hogyan tudok fizetni?

Tud fizetni a futárnak a csomag átvételekor, internet bankon keresztüli utalással és bankkártyával a futárnál illetve a weboldalon a rendelés rögzítésekor.
A bankkártyás fizetésre a PayPal és a Barion rendszere áll rendelkezésre.
A futárnak fizethet bankkártyával és készpénzzel is.

5. Kell-e valamit tennem még a rendelés leadása után?

Nem kell semmit tenni-e. A csomagot automatikusan megkapja.

6. Mikor sikeres a rendelésem?

A rendelésről kapni fog egy visszaigazoló e-mailt illetve SMS-t.
Bizonyos esetekben az SMS-t lehet hogy nem kapja meg (például rosszul megadott telefonszám vagy az SMS terminál időszakos leállása).
Ha nem találja a postafiókjában a visszaigazoló e-mailt keresse meg a spam üzenetek között.
Ha ott sem találja, hívjon minket a fejlécben lévő telefonszámon.

7. Hogyan működik a Hűségpont rendszer?

Minden levásárolt 100 forintonként 1 darab hűségpontot (HUP) írunk jóvá.
A jóváírás a csomag átvétele után történik meg 10-15 nappal. A HUP pontokat későbbi vásárlás során be tudja váltani kedvezményként.

A HUP pontokat, a pénztár oldalon tudja beváltani, az e-mail címe beírását követően, az e-mail cím mező alatt megjelenő jelölőnégyzet bejelölésével.
Az aktuális HUP pontok számát itt tudja lekérni:
https://www.mannavita.hu/husegpontok

8. Küldenek csomagot külföldre is? Mennyi a szállítási díj?

Igen. A szállítási díjat, a csomag súlya határozza meg. A szállítási díjat a pénztár oldalon láthatja.

9. Rendelhetek futárnak történő fizetéssel külföldre?

Igen, ezekbe az országokba: Szlovákia, Csehország, Szlovénia, Románia.

10. Kapok számlát a rendelésről?

Igen, magyar belföldi áfás számlát állítunk ki.
A számlát a csomag átvétele után 3 munkanapon belül küldjük meg e-mailben.

11. Kérhetem a számlát egészség pénztárra?

Igen. A pénztárnál, kérjük adja meg a számlázási adatokhoz az egészségpénztár adatait.

12. Lehetek viszonteladó?

Igen. Itt tud regisztrálni: https://www.viszontelado.com

13. Van saját személyes átvételi pontjuk?

Üzletünk, személyes átvételi pontunk nincs. A termékeket az Ön által megadott címre, vagy GLS / Posta pontokra tudjuk küldeni.

14. Fel lehet Önöket keresni személyesen?

Telephelyünkön fáradhatatlanul csomagoló kollégáink átvételi és fizetési lehetőséget nem tudnak biztosítani, kérjük ne keressék fel őket személyesen.

15. Csomagponton, mettől meddig tudom átvenni a csomagomat?

Amennyiben csomagját GLS ponton vagy Posta ponton szeretné átvenni, a nyitvatartási idővel kapcsolatban a kiválasztott GLS / Posta weboldalán tud tájékozódni vagy személyesen érdeklődni:

GLS pontok

Posta pontok

16. Mi történik ha nem sikerül a weboldalon keresztül, a bankkártyás fizetés?

Sikertelen online fizetés* esetén, csomagját kizárólag új fizetési mód egyeztetése után indítjuk el, automatikusan utánvételi fizetésre nem kötelezzük Önt.
(* ha a vásárlás során a Barion/PayPal rendszerén keresztül történő fizetés bármely okból meghiúsul, pl. időtúllépés miatt a művelet megszakad.)

17. Hogyan módosíthatom, a rendelésben megadott fizetési módot?

Ha a rendelés leadásakor kiválasztott fizetési módtól eltérő fizetési módot szeretne, kérjük jelezze felénk.
(Pl.: az eredetileg megjelölt banki előre utalás helyett, inkább átvételkor, a futárnál kívánja rendezni a végösszeget.)

18. Ha hívom Önöket és nem veszik fel, mikor hívnak vissza?

Munkaidőben, ha hívásakor minden kollégánk foglalt, visszahívjuk Önt, amilyen gyorsan lehetséges.
Amennyiben titkosított számról, azaz hívószáma elküldése nélkül telefonál, úgy sajnos nincs lehetőségünk visszahívni Önt.

19. Munkaidőn kívül, rögzíthetek telefonon rendelést?

Munkaidőn kívül üzenetrögzítőnkön lehetősége van rendelést leadni, vagy visszahívást kérni Tőlünk.
Ilyen esetben, kérjük hagyja meg a rögzítőn az elérhetőségét is.

20. Hogyan küldhetek vissza terméket?

Terméket az alábbi űrlap kitöltésével küldhet vissza:
https://www.mannavita.hu/visszakuldesi_urlap.php

21. Mikor érhető el telefonon a vevőszolgálat?

A vevőszolgálat nyitva tartási ideje, Munkanapokon 08:00 - 15:00 között.

22. Hol gyártják a termékeket, honnan származnak és milyen a minőségük?

Törekszünk arra, hogy a legtisztább alapanyagokból készült termékeket biztosítsuk vevőink részére.
Európából és Európán kívüli országokban termesztett és gyártott termékeket forgalmazunk.
Minden termékünk bevizsgált és rendszeresen ellenőrzött, GMO mentesek, étrend-kiegészítők esetén az OÉTI által engedélyezettek.

23. A méhpempőt és a nyers virágport hűtve szállítják?

Igen. A méhpempőt és nyers virágporokat hűtőgéllel csomagoljuk és küldjük.

24. Mire szolgál a csomagban található "Cryos" tasak?

A csomagban található “Cryos” tasak, a termékek hűtésére szolgáló gél. Fogyasztásra, vagy bőrre kenni nem alkalmas.
Jégakkuként - fagyasztóban tárolva - felhasználható.

25. A termékeik rendelkeznek OGYÉI számmal?

Minden étrend-kiegészítő termékünk rendelkezik OGYÉI számmal.

26. Hogyan tudom kimérni az 1 gramm és a 0,5 grammot a méhpempő kanállal?

A méhpempős adagoló kanalak nyelén van feltüntetve a mennyiség.
Az 1 és a 0,5 gramm, a kanalakkal kimért csapott mennyiségnek felelnek meg.

27. Hol találom a Multikollagén tégelyben az adagoló kanalat?

A Multikollagén termék adagoló kanalát a dobozon belül, az italporban találja.

Gyakran feltett kérdések, válaszok
 
toegevoegd
Continue shopping
View cart & checkout